Hij doet het niet meer…
December 9th, 2004N.B. Deze post is van het oude systeem, ik sta vanwege die reden niet garant voor het kloppen van werkende en goed gevormde plaatjes, links (intern en extern) en andere van dat soort zaken
Al sinds 1997 doe ik m’n bankzaken online met Rabobank-internetbankieren, en dat bevalt nog steeds prima. Het werkt probleemloos vanaf elke computer waar ook ter wereld, en het duurt maar een paar seconden voor overgemaakt geld ook echt bij iemand anders op de bankrekening staat.
Tot deze week. Mijn Digipass doet het niet meer. Ik kan knopjes drukken wat ik wil, maar als ik hem vraag een inlogcode voor me uit te rekenen, krijg ik alleen maar een schermpje met het woord ‘telebank’
Vervelend apparaat.
June 21st, 2007 at 8:44 pm
Heb je al een antwoord?
Ik heb er net een batterij in gedaan en krijg dezelfde melding.
June 21st, 2007 at 10:15 pm
Hij was kapot, volgens de bank. Ik kreeg meteen een Random Reader mee, die ook codes uitrekent.